Luk Alloo presenteert wekelijks nieuwe live talkshow “Alloo Live!” op Life!tv

Luk Alloo start met een gloednieuwe live talkshow op Life!tv. Volledig in zijn eigen stijl en helemaal in lijn met de kernwaarden van Life!tv:  een beetje gedurfd, erg mannelijk en vooral puur en onversneden.

 Luk omschrijft zijn nieuwe programma als volgt: “We geven de televisie terug aan de kijkers. We proberen een échte talkshow neer te zetten, met échte gesprekken en échte verhalen.  De verhalen zullen ontstaan en groeien

tijdens het gesprek tussen de gasten en mezelf. Ze worden niet gemaakt op de montagetafel achteraf. Geen knip- en plakwerk, dus. Alles gebeurt live vanuit de Heylen Concept winkel in Lokeren, waar de woonwerelden telkens een natuurlijk decor vormen.”

Vanaf 13 januari gaat Alloo Live! elke donderdagavond rechtsreeks op antenne van 22u30 tot 24u. Luk praat 90 minuten voluit met een drietal gasten op zoek naar hun verhalen en gaat daarna, in samenspraak met de kijkers, in alle intimiteit een mooi, teder, hart-openend en hartverwarmend gesprek voeren met één van die gasten.

“We maken eigenlijk twee programma’s”, voegt Luk er nog aan toe. “In het eerste luik brengen we een praatshow met 3 gasten. Kijkers mogen ondertussen via sms stemmen welke gast ze in het tweede deel willen terugzien. Met die gast heb ik dan een intimistisch gesprek, tête-à-tête”.

Wim Weetjens, COO van Life!tv: “We hebben de afgelopen maanden het profiel van Life!tv zowel inhoudelijk als vormelijk volledig aangepast. Ook programmatorisch krijgt Life!tv een uitgesproken mannelijk profiel. Luk Alloo heeft een erg sterke persoonlijkheid. Hij is volwassen en tegelijkertijd jongensachtig, maar vooral ook verrassend en schalks. Dat zijn de waarden die hij met Life!tv gemeen heeft. We zijn dan ook erg blij dat we samen in zee kunnen gaan. We werken voor Alloo Live! nauw samen met sponsor Meubelen Heylen, waarbij we de tien woonwerelden die Heylen voorstelt gebruiken als natuurlijk decor, en de verschillende sferen inzetten voor de specifieke onderdelen van het programma.”


Think Media beschikt met Think Media Outdoor, Think Media Magazines en Think Media Digital over drie sterke mediadragers die ondertussen over een doeltreffende slagkracht beschikken. Sinds begin 2010 herbergt Think Media ook Life!tv.  Vier mediaplatformen die crossmediaal perfect inspelen op de nieuwe noden van de markt. Think Media heeft daar met twaalf verschillende magazines, dertien online titels en een tv-zender een sterk antwoord op. Daarnaast beheert Think Media via zijn dochteronderneming Think Media Outdoor nog een nationaal affichagenetwerk van 8m2– en 20m2-reclameborden en een exclusiviteitscontract voor de exploitatie van de point of sales op alle parkings van Delhaize en AD Delhaize.Think Media Magazines is uitgever van de magazines P-magazine, Ché, Menzo, Chief, Officieel PlayStation Magazine, Motoren&Toerisme
/Moto&Loisirs, Motorwereld, Spoorwegjournaal/Journal du Chemin de Fer en Modelspoormagazine/Train Miniature Magazine. Daarmee bereikt
Think Media Magazines maandelijks ruim 850 000 hoofdzakelijk mannelijke lezers.

Think Media Digital beheert de online activiteiten van de magazines en een aantal toonaangevende portaalsites. Het gaat om de portaalsites

Clint.be, 4gamers.be en deMotorsite.be/Moto-online.be en de websites verbonden aan de magazines (p-magazine.be, che.be, menzo.be, chief.be,
playstationpure.be, motorwereld.be, motoren-toerisme.be, moto-loisirs.be, modelspoormagazine.be en trainminiaturemagazine.be). Net zoals de magazines van Think Media Magazines spreken de websites voornamelijk mannen aan en gooien ze hoge ogen bij hun doelgroep. Vanaf 1 januari 2011 zal de website motornet.be fusioneren met deMotorsite.be.

Think Media Outdoor beschikt over een brede waaier aan outdoorreclamedragers, die in het visibiliteitsplan van de adverteerder op maat worden ingevuld. De keuze is gevarieerd: groot formaat 8m2 en 20m2, point of sales 2m2 Delhaize, evenals monumentale reclamedoeken.

Life!tv brengt  Mentertainment, volledig in lijn met het bekende DNA van de online en offline titels van Think Media. Met humor, sensualiteit en stoere
programma’s is Life!tv er voor de bruisende man.  Lekker levendig, een tikkeltje arrogant, erg mannelijk.

Both comments and pings are currently closed.

Geen reacties toegelaten.